به نام خدا
تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم، تولدمان مبارک!

❤با تو ام کهنه رفیق :❤
❤یاد ایام قشنگی که گذشت❤
❤کنج قلبم گرم است!❤
❤آرزویم همه سر سبزی توست❤
❤تن تو سالم و روحت شاداب❤
❤آنچه شایسته توست خواهانم❤
❤دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد❤

يكتای گيتی...
ما را در سایت يكتای گيتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15